KONKURS „ LIST DO TATY”
Uczniowie naszej szkoły z klasy V – Lena Papież i Jakub Bartwanowicz – wzięli udział w szóstej edycji konkursu „ List do Taty” pod patronatem SENATU RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ. Nad konkursem honorowy patronat objął Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak. Celem konkursu było zwrócenie uwagi opinii publicznej na ważną rolę ojca w rodzinie oraz propagowanie przykładów dobrego ojcostwa.
Zadaniem uczniów było napisanie pracy literackiej na temat: kim jest i co dla mnie znaczy mój tata.
5 października w sali koncertowej Ratusza Miejskiego w Kołobrzegu Lena i Jakub oraz 25 innych uczestników wraz z opiekunami i rodzicami zostali zaproszeni przez Senatora Janusza Gromka na uroczystą Galę ogłoszenia wyników etapu okręgowego konkursu „ List do Taty”.
Biblioteczne skrzaty w akcji...
W ramach zajęć Koła czytelniczego dzieci z klasy II biorą udział w zajęciach realizowanych w ramach przeprowadzanej innowacji pedagogicznej pt. Przygoda z rodzinką Biblioskrzatów, czyli rozwijanie zainteresowań czytelniczych wśród dzieci i młodzieży korzystających z biblioteki szkolnej i publicznej w Drzonowie.
XI Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia
1 października obchodziliśmy w naszej szkole XI Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Jest to międzynarodowa akcja, która ma na celu zachęcenie wszystkich do przypomnienia sobie tabliczki mnożenia po długich wakacjach, a także uświadomienie, iż znajomość tabliczki mnożenia jest niezbędna w życiu codziennym.
Już od wielu lat nasza szkoła uczestniczy w tym wyjątkowym dniu. Musimy pamiętać, że matematyka towarzyszy nam przez całe życie -w każdej chwili . Chcemy więc promować zasadność uczenia się tabliczki mnożenia, a także poznawania matematyki.
W tym roku w Światowym Dniu Tabliczki Mnożenia uczestniczyły klasy II-VIII. Na drzwiach rozwieszono dodatkowe zadania, a na schodach przykładowe działania. Akcja była okazją dla uczniów do nadrobienia „tabliczkowych” zaległości po zdalnym nauczaniu i wakacjach. Natomiast dorośli mogli dać przykład dzieciom – pokazując swoją świetną znajomość trudnych przypadków mnożenia.