KONKURS NA LOGO NASZEJ SZKOŁY

Uwaga!

Zapraszamy wszystkich chętnych do udziału w konkursie
„Zaprojektuj nowe logo szkoły”.

 

 

 

 

REGULAMIN KONKURSU NA LOGO

Organizator konkursu

  1. Organizatorem konkursu na opracowanie logo jest Zespół do Spraw Promocji i Wizerunku Szkoły.

Cel i przedmiot konkursu

  1. Celem konkursu jest wyłonienie najlepszego graficznego symbolu (logo) dla Szkoły Podstawowej im. Mieszka I w Drzonowie. Logo wykorzystywane będzie do celów identyfikacyjnych, reklamowych, korespondencyjnych, promocyjnych Szkoły.
  2. Konkurs trwa od 01.10.2018 r. do 30.11.2018 r.

Warunki uczestnictwa w konkursie

  1. W konkursie mogą brać udział wszyscy uczniowie naszej szkoły.
  2. Projekty konkursowe mogą być realizowane oraz zgłaszane do konkursu indywidualnie lub zespołowo.
  3. Prace konkursowe należy składać zgodnie z wymaganiami zawartymi w regulaminie.
  4. Uczestnik jest zobowiązany przedstawić autorski projekt.
  5. Uczestnictwo w konkursie jest jednoznaczne ze zrzeczeniem się praw autorskich na rzecz Szkoły Podstawowej w Drzonowie.
  6. Uczestnictwo w konkursie jest równoznaczne z akceptacją warunków konkursu.

Forma prezentacji pracy konkursowej

  1. Projekt znaku graficznego (logo) powinien nadawać się do różnorodnego wykorzystania: reklama, Internet, pisma, ulotki.
  2. Prace należy wykonać ręcznie lub korzystając z technik komputerowych.
  3. Każdy projekt powinien być przedstawiony w wersji kolorowej i czarno-białej.
  4. Logo winno charakteryzować się następującymi cechami:
  • być czytelne i łatwe do zapamiętania,
  • być łatwo identyfikowane z naszą szkołą
  • składać się :
    • tylko z logotypu (stylizacji literowej),
    • tylko z elementu graficznego będącego symbolem, lub zawierać połączenie obu tych elementów.
  1. Logo nie powinno być skomplikowane pod względem graficznym i kolorystycznym.
  2. Projekt logo wykonujemy w dowolnym programie graficznym na komputerze.

Gotową pracę oddajemy w postaciach:

  • wydruku projektu logo, na którym na odwrotnej stronie podajemy swoje imię i nazwisko, klasę oraz nazwę programu, w którym powstał projekt;
  • elektronicznej na podpisanej imieniem i nazwiskiem płycie CD;
  • w wersji rysunku artystycznego.

Miejsce i termin składania prac konkursowych

  1. Prace należy składać do dnia 31.05.2018 r. do p. A. Telej i B. Matejak.
  2. Prace dostarczone po terminie nie będą oceniane.
  3. Organizator nie zwraca prac.

 

Kryteria oceny prac konkursowych

Projekty oceniane będą zgodnie z następującymi kryteriami:

  • zgodność projektu z danymi naszej szkoły,
  • oryginalność znaku, łatwość zapamiętywania,
  • czytelność i funkcjonalność projektu,
  • estetyka wykonania projektu.

 

Rozstrzygnięcie konkursu

  1. W wyniku postępowania konkursowego Komisja Konkursowa wyłania zwycięzcę konkursu.
  2. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody.
  3. Planowana data ogłoszenia wyników 06.12.2018 r.
  4. Wyniki zostaną zamieszczone na stronie szkoły.

 

Organizator konkursu: Zespół do Spraw Promocji i Wizerunku Szkoły.